FAQ (Často kladené otázky)

1. Aké výhody má registrácia na internetovej stránke http://velkoobchod.conrad.sk?

Registrácia znamená jedenkrát zadať Vaše kontaktné údaje a do budúcnosti rýchlejšie a pohodlnejšie on-line nakupovať. Stačí vyplniť registračný formulár a pri ďalšej objednávke už nemusíte nič vyplňovať.

2. Ako sa mám prihlásiť?

Ak ste nový zákazník na stránkach http://velkoobchod.conrad.sk, môžete sa on-line registrovať vyplnením formulára po kliknutí na políčko "Registrovať". Ak ste už náš registrovaný zákazník, prihláste sa v políčku "Prihlásiť sa". Zadajte Vaše užívateľské meno a heslo. Heslo je možné kedykoľvek zmeniť.

3. Ako si môžem zmeniť heslo, adresu alebo e-mailovú adresu?

Vaše osobné údaje môžete zmeniť v rubrike "Adresa pre doručovanie". Tu sa nachádzajú údaje o Vašej firme. Fakturačnú adresu nie je možné užívateľsky meniť, ak požadujete zmenu vo fakturačnej adrese, prosím, kontaktujte nás.

4. Zabudli ste heslo?

Kliknite na políčko "Kliknite tu" (nachádza sa pod oknom na prihlásenie) a heslo Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu. Ak Vám heslo nebude doručené, obráťte sa na nás telefonicky alebo e-mailom a my Vám radi pomôžeme.

5. Ako prvýkrát objednať s registráciou?

Vyhľadajte si požadovaný výrobok a vložte ho do nákupného košíka. Vyhľadávať výrobok môžete podľa čísla výrobku, popisu výrobku alebo si výrobok nájdite v menu. V nákupnom košíku sa Vám zobrazí zvolený výrobok, jeho cena a výsledná cena všetkých nakúpených výrobkov. Pozor! Ceny sú uvádzané bez DPH. Nakoniec kliknite na políčko "Objednať". Vaše kontaktné údaje sa vyplnia automaticky, iba potvrdíte ich správnosť. Potom si zvolíte spôsob platby. Na výber máte platbu pomocou zálohovej faktúry, v hotovosti na dobierku, vo výnimočných prípadoch aj prostredníctvom faktúry splatnej až po dodaní tovaru. Nasleduje posledná kontrola vybraných výrobkov a celková cena objednávky vrátane poštovného, ak bude cena objednávky nižšia ako 50,- € vrátane DPH (41,67 € bez DPH). Ak sú niektoré údaje chybné, je možné ich jednoducho zmeniť. Ak ste zadali Vašu e-mailovú adresu, obratom obdržíte potvrdenie Vašej objednávky e-mailom.

6. Ako zistím, že moja objednávka bola odoslaná a doručená?

Informáciu o správnom odoslaní Vašej on-line objednávky uvidíte okamžite v potvrdení objednávky, ktorá sa objaví na Vašom monitore. Potvrdenie Vašej objednávky Vám bude zaslané tiež e-mailom.

7. Určité stránky a funkcie sa nezobrazujú. Čím to môže byť?

Optimálneho využitia stránok http://velkoobchod.conrad.sk dosiahnete, ak máte aktivovaný prehľadávač Java a Javascript. Pri objednávaní prostredníctvom internetovej stránky http://velkoobchod.conrad.sk musíte mať nastavené povolenie pre Cookies.

8. Ako sú chránené moje osobné údaje, ktoré zadám do systému?

Spracovanie poskytnutých dát prebieha v súlade s ustanoveniami príslušných právnych predpisov v oblasti ochrany osobných údajov. Spoločnosť Conrad Electronic zhromažďuje Vami poskytnuté údaje za účelom poskytnutia služieb a predaja výrobkov. Všetky údaje sa spracovávajú pre marketigové aktivity našej spoločnosti v zmysle českého zákona č. 480/2004 Zb., O niektorých službách informačnej spoločnosti. Odberateľ uzatvorením kúpnej zmluvy udeľuje súhlas spoločnosti Conrad s využitím všetkých odovzdaných údajov na marketingové účely spoločnosti Conrad. Každý zákazník môže kedykoľvek písomne ​​požiadať spoločnosť Conrad o zrúšenie využívania kontaktných údajov na marketingové účely firmy.

9. Ako nájdem hľadaný výrobok?

Ak poznáte, napríklad z katalógu, číslo výrobku, zadajte ho do okna "Rýchla objednávka" v hornej lište internetovej stránky http://velkoobchod.conrad.sk a požadovaný výrobok sa Vám okamžite zobrazí.

10. Môžem si objednať výrobok, ktorý je len na nemeckej internetovej stránke spoločnosti Conrad?

Áno, je to možné. Kontaktujte nás telefonicky alebo prostredníctvom e-mailu. Zadajte svoju požiadavku a my pre Vás vypracujeme kalkuláciu na požadovaný výrobok. Na základe tejto kalkulácie následne výrobok objednáte (spravidla emailom).

11. Kedy bude objednaný výrobok doručený?

Objednaný výrobok Vám bude doručený prostredníctvom spoločnosti DHL Parcel, ktorá ho doručí na Vami určenú adresu. Obvyklá doba dodania je cca 5 pracovných dni (v prípade tovaru, ktorý máme skladom).

12. Je možná dodatočná zmena na faktúre?

Ak nakupujete tovar na firmu, objednávajte prosím na http://velkoobchod.conrad.sk a pokiaľ súkromne, používajte prosím www.conrad.sk.
Neskoršie zmeny údajov na faktúre nebudú možné.

13. Je možné nakupovať na faktúru?

Tovar na faktúru zasielame iba našim stálym zákazníkom. Ak ste nový zákazník a máte záujem o dodanie tovaru na faktúru, požiadajte nás o vystavenie zálohovej faktúry. O možnosti platby na faktúru sa môžete informovať telefonicky alebo e-mailom.

14. Kedy platím poštovné?

Poštovné vo výške 8,88 € vrátane DPH (7,40 € bez DPH) platíte len v prípade, ak je cena Vašej objednávky nižšia ako 50,- € vrátane DPH (41,67 € bez DPH).

15. Ak mi pošlete výrobky z jednej objednávky v dvoch balíkoch, platím poštovné viackrát?

Nie, poštovné platíte len raz za každú objednávku. Ak je objednávka vyššia ako 50,- € vrátane DPH neplatíte poštovné vôbec.

16. Čo môžem urobiť, ak mi výrobok nevyhovuje?

Všetky výrobky (okrem kníh, tlačených materiálov, softvéru, batérií, svietidiel, CD a DVD nosičov) nám môžete zaslať do 14-tich dní odo dňa doručenia a môžete si vybrať iný výrobok. Nepoužívané a nepoškodené výrobky môžete zasielať na adresu: Conrad Electronic Česká republika, s.r.o., budova C, Vinohradská 2828/151, Žižkov, 130 00, Praha 3 (UPOZORNENIE: Na tejto adrese nie je predajňa). Spoločne s výrobkom nám zašlite aj kópiu faktúry.

17. Aká je záruka na tovar?

Na naše výrobky poskytujeme záruku v dĺžke 24 mesiacov, ak nie je pri výrobku uvedené inak.

18. Kde nájdem záručný list?

Ako záručný a dodací list slúži faktúra, ktorá je súčasťou dodávky. Túto faktúru si dobre uschovajte pre prípadnú reklamáciu.

19. Aké zľavy môžem získať?

Množstevné zľavy sú uvedené u každého výrobku zvlášť, v katalógu alebo na internetových stránkach http://velkoobchod.conrad.sk. Pri odbere veľkého množstva výrobkov uplatňujeme individuálnu cenovú politiku, v takom prípade nás kontaktujte prostredníctvom nižšie uvedených kontaktoch

20. Individuálne ceny

Ak s nami chcete dlhodobo pravidelne spolupracovať, prípadne máte záujem o cenové ponuky a pod., kontaktujte nás prostredníctvom nižšie uvedených kontaktoch

21. Kde môžem odovzdať staré nepotrebné elektrovýrobky?

Naša spoločnosť je zapojená do systému spracovania elektroodpadu. Elektroodpad odovzdajte na príslušných odberných miestach.

22. Iné otázky.

Na všetky ďalšie otázky Vám zodpovieme na telefónnom čísle +420 226 224 254 v prac. dni od 8,30 do 17,00 hod. alebo na e-mailovej adrese .

Katalóg pre firmy 2017
Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Rychly dopyt
Maloobchodný e-shop
Veľkoobchodný e-shop
Conrad Electronic
Môj účet ▼
Náhľad košíka (0) ▼