Dôležité informácie k objednávkam ochranných pomôcok a ďalšie opatrenia
eProcurement

Moderné riešenie eProcurement

Conrad ponúka riešenie uľahčujúce elektronické nakupovanie, zaisťujúce úsporu času, plnú kontrolu nad výdavkami a celú radu možností prispôsobených potrebám zákazníkov.

OCI / Punchout

OCI/Punchout

Preneste obsah košíka priamo do vášho ERP systému

EDI

EDI

Pripojte svoj nákupný systém k nášmu a určite, kto v ňom môže nakupovať

e-katalog

e-katalóg

Personalizovaná ponuka vo forme súboru XML alebo CSC/XLSX

Optimálne riešenia šité na mieru individuálnym potrebám

Ponúkame kompletnú automatizáciu objednávkových procesov - od nákupu po platbu. Rôzne možnosti zaručujú riešenia šité na mieru pre každého, od malých špecializovaných spoločností cez stredne veľké spoločnosti až po veľké korporácie zamestnávajúce niekoľko tisíc zamestnancov.

  • Individuálne a kompetentné poradenstvo od našich odborníkov - od výberu riešenia Conrad eProcurement až po realizáciu
  • Znížené náklady na proces, zvýšená efektívnosť a transparentnosť
  • Množstvo produktov šitých na mieru vašim potrebám
  • Ceny podľa individuálnych podmienok
  • Rýchle zavedenie vami zvoleného bezplatného riešenia eProcurement
  • Zabezpečená výmena dát pomocou testovaných rozhraní EDI a API alebo v prípade potreby prostredníctvom SFTP, HTTPS atď.
  • Úzka spolupráca s poprednými dodávateľmi systémov a prepojenie rozhrania so všetkými bežnými systémami zadávania zakázok a systémami ERP
  • Krátka dodacia lehota
  • Všetky výrobky spĺňajú vysoké štandardy kvality

Naše technické možnosti

Využívate služby externých partnerov ako Ariba, Oracle, Simple System? Takže ste len krok od používania výhodného riešenia, ktoré vám umožní rýchlo spracovať objednávky pre vašu spoločnosť. Sú možné rôzne formáty a prenosové cesty.

EDI

Electronic Data Interchange (EDI) znamená rýchlu a bezpečnú výmenu dát medzi obchodnými partnermi pomocou elektronických procesov prenosu.

  • Elektronické prepojenie fakturačných procesov
  • Formáty: XML, EDIFACT, OpenTrans atď.
  • Prenosové protokoly: AS/2, HTTPS, SFTP, e-mail atď.

e-katalóg

Zaisťujeme celý náš sortiment alebo jeho časť v digitálnej podobe (možné sú rôzne formáty klasifikácie a exportu).

  • Konfigurovateľný sortiment
  • Formát pre export: BMEcat 1.2, CSV, Ariba, CIF, Excel atď.
  • Klasifikačné formáty: všetky populárne verzie eClass a UNSPSC

Naše individuálne a komplexné riešenie eProcurement ponúka:

Zvýšenie efektívnosti a transparentnosti

CSP

Zaberajú vám procesy nákupu alebo naceňovanie veľa času? Chcete objednávať prostredníctvom prehliadača alebo priamo zo systému ERP, aby ste znížili náklady? Efektívne a inovatívne riešenia na mieru pomôžu minimalizovať dodacie lehoty objednávok a výrazne znížiť nákupné náklady. Vďaka transparentným a efektívnym nákupným procesom máte vždy plnú kontrolu nad svojimi výdavkami.

Individuálne riešenie

OCI / Punchout

Vďaka našej komplexnej ponuke nájdeme riešenie plne prispôsobené vašim potrebám. Či už sa rozhodnete pre pripojenie vášho nákupného systému k nášmu alebo pre personalizovanú ponuku vo forme súboru XML, určite u nás nájdete to správne riešenie.

Flexibilita a nezávislosť

CSP

Vždy sme vám k dispozícii, aby sme mohli optimalizovať vaše procesy zásobovania. Poskytujeme rady a odpovede na všetky vaše otázky, či už sa týkajú konfigurácie systému alebo prebiehajúceho užívania vášho riešenia eProcurement. Naši odborníci z oddelenia nákupu sú vždy k dispozícii, aby vám pomohli zefektívniť vaše nákupné procesy a zvoliť riešenie, ktoré je pre vás to pravé.

Dôvera

OCI / Punchout

Sme hrdí na našu certifikovanú ponuku popredných výrobcov a exkluzívnych značiek. Našim produktom aj našim službám s vyhradenou kontaktnou osobou oddelenia eProcurement môžete dôverovať. Už takmer 100 rokov je náš rodinný podnik otvorený vašim prianiam a spoločne chceme dosiahnuť stanovené ciele.

OCI / Punchout

OCI/Punchout

Prostredníctvom nášho OCI obchodu môžete pred nákupom preniesť obsah košíka priamo do vášho ERP systému. Samozrejme máme OCI obchod individuálne prispôsobený vašim potrebám (flexibilne konfigurovaný sortiment výrobkov, ceny podľa individuálnych podmienok). To vám umožňuje používať váš nákupný systém, bez toho aby ste museli do systému importovať rozsiahla katalógové dáta.

  • Priamy prístup do celého sortimentu Conrad
  • Integrácia ponuky obchodu prostredníctvom OCI/PunchOut
  • Stav zásob aktualizovaný v reálnom čase
  • Efektívne vyhľadávanie produktov
EDI

EDI

EDI je riešenie pre spoločnosti s vlastným nákupným systémom zaisťujúcim rýchlu a bezpečnú výmenu objednávok a faktúr medzi obchodnými partnermi. Spojením vášho nákupného systému s naším vám poskytneme prístup k viac ako 500.000 výrobkom za zvýhodnenú cenu a znížime administratívne náklady. Radi vám poradíme a vytvoríme elektronické spojenie medzi servisnými procesmi a vami. Sú možné rôzne formáty a prenosové cesty.

  • Elektronické prepojenie fakturačných procesov
  • Formáty: XML, EDIFACT, OpenTrans atď.
  • Prenosové cesty: AS/2, HTTPS, SFTP, e-mail atď.
e-katalog

e-katalóg

Elektronický katalóg je personalizovaná ponuka pripravená pre vašu spoločnosť vo forme súboru XML alebo CSC/XLSX. Vaša spoločnosť je môže zaviesť do svojich interných systémov pomocou špecializovaného softvéru alebo za účasti externého operátora, napr. Ariba, Oracle, Simple System a Mercateo.

  • Konfigurovateľný sortiment výrobkov
  • Exportné formáty BMEcat 1.2, CSV, Ariba CIF, Excel, atď.
  • Klasifikačné formáty: všetky populárne verzie eClass a UNSPSC

Spoločne nájdeme riešenie vhodné pre vás a vaše podnikanie

Nie ste si istí, ktoré z našich riešení eProcurement je pre vás to pravé? Naši odborníci vám radi poradia. Preto nás neváhajte nás kontaktovať.

Nový katalóg - Automatizácia
Pre komfortnejšie prehliadanie nášho eshopu používame cookies. Prechádzaním webu súhlasíte s ich používaním.

Rychly dopyt
Maloobchodný e-shop
Veľkoobchodný e-shop
Conrad Electronic
Môj účet ▼
Náhľad košíka (0) ▼